domenica 18 marzo 2012

pershendetje miqesore

Pershendetje nga Gostivari deshira ime eshte te ju vizitoj  quhem Flutura Agai arita te realizoj 2 takime me zotri Zllatkun nga oda ekonomike.
Pr arsye qe nuk kisha numer celulari tju mar ne telefon per ndonje takim te mundshem o tju kisha lutur te gjeni mundesine dhe kohen .
Kam njeprojekt shum interesant dhe profitabil me nje numer shum te larte te afaristeve bisnesmen te interesuar ... kam nevoj per perkrahjen e juaj dhe afersine miqesore.. jam piktore magjister dhe me pelqen bisnesi nje koh kam jetuar ne Tirane  bera dhe shkollen atje
 origjina ime eshte nga  tirana gjakova dhe dibra.. ju pershendes  dhe me shum deshir po e pres takimin qe do te ma mundesoni  flutra agai 077682601 kete jave kemi nje takim bisnesi ne tirane ..konkretisht bej shitje te produkrteve ndertimore  ne forme ndermjetsimi dhe jam pregatitur me shum goca qe jane te gatshme ne maqedoni dhe jasht vendit te me ndihmojne  ne strategjin e shitjes - call center.
neser mund te kontaktojme dhe te takohemi nga java  me shum respekt flutura ...
 
 

Nessun commento:

Posta un commento